Home/Campaigns/Een “made in France” interactieve zwaargewicht op de Belgische markt Een “made in France” interactieve zwaargewicht op de Belgische markt In het kader van haar Europese expansiebeleid opent het interactieve Franse agentschap CORTIX een eerste filiaal in België. De keuze viel op Terhulpen in de Brusselse rand. Binnenkort zou ook een tweede filiaal opengaan in Gent. 2007-11-21Comment Het in 1999 opgerichte bedrijf werd in Frankrijk al snel een begrip op de markt van de webcreatie (aanmaak, hosting, referentiëring) dankzij een “all-in-one” pakketaanbod. In België wil CORTIX zijn economische model, dat aan de grondslag lag van het succes, nog eens losjes overdoen: dicht bij de lokale klanten zitten. Die opdracht wordt toevertrouwd aan David Vandeuren, die het vak leerde bij DaimlerChrysler en Honda Motor. Verspreid over 19 agentschappen, heeft CORTIX 250 werknemers in dienst. Dankzij de 12.000 klanten tikt het omzetcijfer voor 2007 aan tot 14 miljoen euro. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address