Home/Campaigns/Eerste campagne van Boondoggle voor Mewaf begint op straat Eerste campagne van Boondoggle voor Mewaf begint op straat Een tijdje terug schreven we dat Boondoggle het communicatiebudget van Mewaf had binnengerijfd. Mewaf, kort voor Metaal Waren Fabriek, is een Belgische producent van kantoormeubilair die deel uitmaakt van de Van Marcke Groep. De eerste campagne die resulteert uit deze samenwerking is nu een feit. 2007-11-18Comment De actie kreeg de naam ‘Unchained Working’ en vertrekt van het idee dat een werkplek niet wordt gebonden aan een persoon maar aan een taak. Via een straatactie werd de ‘absurde situatie van de leegstaande werkplekken’ in de kijker gezet door het ‘droppen van ongebruikte bureaustoelen’ op diverse locaties in het Brusselse. Het motto, aldus Boondoggle: 'als deze bureaustoelen op kantoor toch geen dienst doen, kunt u er hier maar beter plezier aan beleven'. Een en ander werd ondersteund door affiches en flyers en uiteraard een webstek. Deze laat de bezoeker toe om doorheen een virtueel kantoor te wandelen en ook om de resultaten van een ‘unchained working’ studie door InSites Consulting te vinden. www.unchainedworking.eu Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address