720.000 bezoekers voor Neckermann-campagne

Een tijdje geleden berichtten we dat ONE Agency een actie had opgezet voor Neckermann (het postorderbedrijf) waarbij het op zoek ging naar “De Gezelligste Familie”. De actie eindigde gisteren en ONE stuurde ons wat cijfertjes. En laat ons nu net dol zijn op resultaten. Een overzicht.

post-image-3
Volgens ONE bezochten in totaal 720.000 mensen de diverse sites sinds de start van de actie op 1 oktober (één site voor Nederland, één voor Vlaanderen en één voor Wallonië).

3.863 families dongen mee naar de titel van de ‘gezelligste familie’ (of allicht vooral voor de daarmee te winnen prijzen). Nog volgens ONE werden er ook 313.742 geldige stemmen geteld.

Het bureau merkt terloops op dat er een spontane solidariteit ontstond tussen deelnemers van de verschillende regio’s die door de actie werden bediend. Het viel ons bij een bezoek aan de site inderdaad op dat de verschillende deelnemers uit de verschillende regio’s ook gretig voor hun buren stemden. Nog te bekijken op http://www.gezelligstefamilie.be/

Back to top button
Close
Close