Home/Campaigns/Ultimate Makeover: campagne biedt online ICT kennisplatform voor KMO`s Ultimate Makeover: campagne biedt online ICT kennisplatform voor KMO`s Bij Microsoft loopt momenteel een actie met de naam ‘Ultimate KMO/PME Makeover’. De actie heeft uiteraard ook een online luik. 2007-11-28Comment Dat luik is van de hand van LUON (bijna vanzelfsprekend op basis van Microsoft’s eigen Sharepoint). Het Ultimate Makeover project kwam tot stand in samenwerking met HP, Belgacom, Proximus, EmailGarage, ING, Buro Market, Levis en Nespresso. De gezamenlijke actie wil een online kennisplatform zijn voor KMO’s rond ICT topics. De content wordt daarbij aangedragen door de sponsors zelf en door Flanders DC, KMO IT en Vlerick Management School. Voor alles is het project evenwel een wedstrijd waarbij de winnaar zoals de naam al aanduidt en geheel in de stijl van moderne lifestyle TV-programma’s een ‘makeover’ van zijn KMO krijgt. In casu uiteraard geen borstvergrotingen of botox maar een resem nieuw kantoormateriaal. De actie richt zich tot KMO’s met 5 tot 250 PC’s. http://www.ultimatemakeover.be/ Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address