Het belang van een domeinnaamregistratie: een open brief

<A href="http://www.digimedia.be/detail05nl.asp?Id=5190">Vorige week kondigden we aan dat Kluwer en Stichting Marketing samen Marketing Driven lanceren. We schreven er toen ook bij dat het nog niet duidelijk was of er ook een online luik kwam. Robin Wauters ging een stapje verder en merkte dat de domeinnaam Marketingdriven.be niet geregistreerd was.

post-image-3
Consulent Wauters ging dan maar zelf aan de slag. Niet dat hij door het leven wil gaan als domeinnaamkaper maar Wauters kon als ex-medewerker van een hostingbedrijf de kans niet laten liggen om de marketeers – die nu eenmaal verenigd zijn in Stichting Marketing – en passant te wijzen op het belang van de registratie van een domeinnaam.

Het resultaat: een ‘open brief’…. De nodige reacties zijn al een feit, ondermeer van de initiatiefnemers zelf.

Lezen en mee discussiëren op http://www.marketingdriven.be/
 
Back to top button
Close
Close