Wanabe realiseert lead generation actie voor 3M

Wanabe heeft een tijdje terug een campagne ontwikkeld voor het herkleefbare fotopapier van 3M, de ‘Post-it® Photo Paper’. Het online luik neemt daarin een belangrijke plaats.

post-image-3
De campagne van Wanabe, dat de volledige communicatie doet rond het product, is te vinden op http://www.postitphotopaper.be/.

Surfers kunnen er deelnemen aan een wedstrijd, waarmee ze een printer kunnen winnen, door een eigen fotomontage te maken.

Bovendien kunnen ze op de site een gratis staaltje aanvragen op basis van een foto naar hun keuze. Van bij aanvang moet de surfer daarbij een vriend uitnodigen.

De site lokte volgens Wanabe 21.000 unieke bezoekers in twee maanden. Daarbij bestelde één bezoeker op drie zijn persoonlijk staaltje.

Onder de ondersteunende acties noteren we ondermeer een e-mailing in samenwerking met Just For You en een POS-actie bij Carrefour en Cora.

Back to top button
Close
Close