Nieuwe projecten bij Citobi

Het interactieve agentschap uit Louvain-la-Neuve legt de laatste hand aan de nieuwe “student card” van Kinepolis. De opdracht kadert in een ruimer concept met de ontwikkeling van de inschrijvingsprocedure, de creatie van een persoonlijke newsletter, het activatieproces van de kaart en de synchronisatie met de databank, het mechanisme van “virale” communicatie en herlancering, en de link met de producent van de kaarten via een beveiligde toepassing.

post-image-3
Al deze gegevens worden in real time beheerd door Actito, het Marketing Automation & Advanced e-Mail Solution pakket van Citobi.

Citobi bouwde eveneens de site www.7xsorry.be voor de cee’d sporty wagon. Als verwijzing naar de 7 jaar waarborg voor deze auto, bevat de site 7 excuses die KIA tot zijn concurrenten richt. Ook het mediaplan en de creatie van de banners voor deze campagne werden aan Citobi toevertrouwd.

Verder surft Citobi ook mee op de nieuwe golf van cross-selling e-mailcampagnes voor de kopers van een VAIO online (Spanje, Italië, Duitsland, Groot-Brittannië, Frankrijk). Dankzij een via Actito uitgewerkt scenario krijgt elke consument een maand na zijn aankoop een e-mail, waarin hem wordt voorgesteld om accessoires aan te kopen die speciaal voor zijn VAIO zijn aangepast. In die mail zit een persoonlijke code, waarmee je een gepersonaliseerde offerte kan aanvragen, in functie van het type VAIO dat je kocht.

Back to top button
Close
Close