Home/CRM/Ford doet beroep op idMedia voor lead generation op Autosalon Ford doet beroep op idMedia voor lead generation op Autosalon idMedia, uit Oosterzele, laat weten dat Ford België dit jaar opnieuw zijn systeem gebruikt om leads te genereren op het Auto- en Motosalon in januari. 2007-11-15Comment Dat systeem bestaat uit 50 PDA’s waarmee de gegevens van de geïnteresseerde bezoeker worden gecapteerd en draadloos verzonden naar een back-end server. Die stuurt dan een SMS en e-mail naar de bezoeker en verwittigt de geografisch dichtstbijzijnde Ford-dealer van de lead. Ook Ford Nederland gebruikte dit jaar al het systeem, op de autoRAI in Amsterdam. Noteren we verder nog dat idMedia een catalogusapplicatie met volledig back-end systeem aan het bouwen is voor Kilowatt. Die applicatie genereert drukklare PDF’s op basis van de door Kilowatt in een databank ingevoerde gegevens. Voor Phytosystem vervolgens is idMedia een Sales Analyse Module aan het ontwikkelen in Flex waardoor het mogelijk is om voor een 90-tal leden/bedrijven die aan Phytosystem gekoppeld zijn prijzen en winst te gaan vergelijken en te analyseren op producten van hun leveranciers. Voor Guidea, een kenniscentrum voor Toerisme en Horeca, tenslotte ontwikkelt idMedia een cd-rom die starters in de horeca op weg helpt om een business plan op te stellen. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address