Gepersonaliseerde snoepjes: binnenkort ook op het Belgische web

De personalisering viert hoogtij. En niet alleen in de communicatie. Ook op productniveau wordt er gepersonaliseerd dat het een lust is. Neem nu M&M’S.

post-image-3
De met een gekleurd jasje omgeven chocoladesnoepjes uit de Mars-stal zijn al een hele tijd verkrijgbaar in gepersonaliseerde vorm waarbij de consument zelf de kleuren, berichtjes op de snoepjes en verpakkingen kan kiezen. Tenminste in het buitenland (de VS, Frankrijk,…).

Maar binnenkort komen de gepersonaliseerde M&M’S ook naar ons land.

En daartoe wordt er een website in het leven geroepen. Voorlopig beperkt die zich tot de aankondiging van de datum waarop één en ander staat te gebeuren (januari 2008 – net te laat voor de feesten dus) en de mogelijkheid om in te schrijven voor meer nieuws zodra dat er is.

In het buitenland speelt de website een centrale rol in het hele concept (ingeven van tekstjes, keuze van kleuren, online betaling…), we gaan er van uit dat dat ook hier het geval zal zijn.
 
 
Back to top button
Close
Close