Home/Campaigns/Online wedstrijd voor Häagen-Dazs Online wedstrijd voor Häagen-Dazs Häagen-Dazs, het ijsjesmerk dat zich graag situeert in het segment van het luxe-ijs, heeft een nieuwe campagne waarbij het online luik een flinke hap voor zijn rekening neemt. 2007-11-06Comment De campagne, die loopt tot 21 december, bestaat uit een wedstrijd die te vinden is op http://www.dieavond.be/ en wordt ondersteund door bannering op een resem vrouwensites en promomateriaal in de verkoopspunten. Het concept: “de surfer misleidt zijn vriendin door haar een linknaar een bepaalde website op te sturen. Daar ontdekt zij vervolgens een amateurfilmpje gemaakt door een zekere Maarten. Hij vertelt haar over een vrij onrustwekkende date”. Ontdekken op http://www.dieavond.be/ ANDERE RECENTE CAMPAGNES: Gratis zijn gevoeg doen met Emakina ( 23-10-2007) ONE Agency zoekt de gezelligste familie voor Neckermann ( 12-10-2007) Veilig fietsen bij Wax Interactive en d-Artagnan ( 11-10-2007) Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address