Home/Campaigns/Nieuwe formule voor adverteerders die volledige zichtbaarheid zoeken op de MSN-thuispagina Nieuwe formule voor adverteerders die volledige zichtbaarheid zoeken op de MSN-thuispagina Microsoft Digital Advertising Solutions meldt een nieuwe formule voor adverteerders die impact willen via de thuispagina van de MSN.be portaal: het ‘Special Homepage Takeover Event’. 2007-11-05Comment Het gaat zoals de naam al aanduidt om een ‘takeover’ van de MSN -startpagina die gedurende 24 uren volledige visibiliteit geeft aan de geïnteresseerde adverteerder. Dat gebeurt aan de hand van een combinatie van verschillende formaten, te weten: leaderboard, showcase/IMU, spotlight, overlayers en wallpaper. Microsoft Digital Advertising Solutions verwijst in het persbericht naar een studie van de EIAA waaruit blijkt dat adverteerders vallen voor impactvolle creatieve formaten. Tekst en uitleg op deze link. LEES OOK: Online bestedingen in West-Europa naar 8,9% van mediabestedingen ( 16-10-2007) 55-plussers vallen voor breedband en Web 2.0 ( 06-08-2007) Hoe de reclamemijdende consument bereiken ( 02-08-2007) In-game advertising bij Microsoft België ( 07-05-2007) De 6 social networking tips voor adverteerders van Microsoft ( 18-04-2007) EIAA MediaScope Europe 2006 studie: de belangrijkste resultaten ( 25-01-2007) Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address