Home/Campaigns/BEWEB: online sampling werkt BEWEB: online sampling werkt We schreven eerder al over BEWEB zijn eerste grote “Data’Collect” samplingcampagne. De regie geeft nu de volledige resultaten van die eerste actie, ter promotie van Lancôme zijn Mascara Virtuôse (in samenwerking met Universal Media). 2007-11-05Comment Ter herinnering: met Data’Collect kunnen surfers via creatieve formaten (in dit geval expandable leaderboards en half page ads) rechtstreeks een staaltje opvragen (sampling) zonder dat ze daarvoor de webpagina waar ze zich dan bevinden moeten verlaten. BEWEB laat weten dat de actie in minder dan één week tijd resulteerde in 8200 adressen. De campagne, die liep op de sites van Femmes d’Aujourd’hui, AuFéminin.be, Weekend, Femistyle en Vitaya bereikte 75.329 unieke, gededupliceerde bezoekers. Of een conversieratio van om en bij 11% wat toch opmerkelijk mag worden genoemd. Temeer daar conversie hier niet betekent ‘vrijblijvende klik’ maar effectieve sampling. http://www.beweb.com/datacollect/lancome.htm LEES OOK: BEWEB realiseert eerste online sampling actie met Lancôme ( 09-10-2007) BeWeB verzorgt niet-sectoriële reclame op Livios.be ( 16-01-2007) Beweb: sliding leaderboard voor Audi ( 06-09-2006) Le Soir komt met half page advertentieformaat ( 28-06-2006) Beweb: display ads moeten op CPM basis ( 31-05-2006)) Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address