Home/Campaigns/Online networking-vissen voor Telindus Online networking-vissen voor Telindus ICT-bedrijf Telindus, alweer een tijdje onderdeel van de Belgacom groep organiseert al jaren een ICT-beurs met een internationale focus. En daar worden elk jaar de grote marketingmiddelen voor ingezet. Dit jaar mocht The Parking Lot het online luik realiseren. En daar staat social networking centraal, op een erg aparte manier. 2007-10-18Comment The Parking Lot maakte immers een soort online ‘aquarium’ (de ‘Fishtank’) waar alle bezoekers van de beurs hun eigen ‘vis’ kunnen creëren aan de hand van allerlei parameters zoals omvang, vingrootte, kleur en voor wie dat wenst een toupet of snor… De toegevoegde vissen zwemmen virtueel rond in het aquarium waarbij men kan klikken op een vis om er mee te ‘netwerken’ voor het event begint. Aan elke vis – deelnemer dus – is bovendien ook het LinkedIn profiel gekoppeld. Aardig gemaakt en pal in de stijl van het event waar networking altijd hoog bovenaan de agenda heeft gestaan. Voor de deelnemers aan het event: de site bevat uiteraard ook alle nodige info, evenals een persoonlijke agendaplanner. http://www.ictsymposium.eu/ http://www.theparkinglot.com/ Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address