Nieuws van bij Citobi

Citobi, specialist in one-to-one communicatie, heeft de laatste tijd heel wat nieuwe projecten gerealiseerd. Zo was het bureau ook dit jaar nauw betrokken bij lancering van de 6de Kinepolis Student Card. Alle gegevens (registratieprocedure, activeringsproces en synchronisatie van de databank, verspreidings- en herinneringsmechanisme, enz.) worden in real time beheerd met Actito, de door Citobi ontwikkelde ‘Marketing Automation & Advanced e-Mail Solution’.

post-image-3
Voor Kia stond Citobi dan weer in voor de creatie van de website www.7xsorry.be voor het model cee’d Sporty Wagon. De 7 verwijst naar het aantal jaar garantie op de wagen. Op de webstek worden de troeven van de Kia in de vorm van 7 excuses jegens de concurrentie aangehaald. Citobi tekende ook voor het mediaplan en de creatie van de banners.

Tenslotte werd voor Sony een nieuw cross-sellingproject opgezet per e-mail, gericht op klanten die in bepaalde Europese landen on line een VAIO gekocht hebben. De e-mails werden volledig op maat gemaakt (land, model, aankoopdatum) en bevatten een persoonlijke code waarmee de klant kan ingaan op een voorstel om accessoires aan te kopen die specifiek voor de VAIO ontwikkeld werden.

Citobi verzorgde voor Sony ook de e-mailcampagne ‘Engrave’, waarbij elke VAIO-klant de mogelijkheid kreeg om on line de tekst in te geven die hij of zij in het toestel wilde laten graveren.

Back to top button
Close
Close