Een IAB in China

Baidu, Sina, Sohu, QQ, Xiaonei, Tudou en vele anderen moeten onze web woordenschat verrijken als we echt willen praten over onze digitale en interactieve industrie. Een markt zonder veel Europese of Amerikaanse merken maar met veel creativiteit, innovatie en dynamisme. 

post-image-3
Als de Chinese surfer iets zoekt bezoekt hij Baidu, als hij nieuws wil vergaren gaat hij naar Sohu of Sina, wil hij chatten dan vind hij zijn buddies terug op QQ en al zijn vrienden zijn terug te vinden op social platforms genre Tudou of Xiaonei..en zelfs voor de browser hebben zij een lokaal produkt. 

Het Aziatisch continent is nu de grootste internet populatie territorium op onze planeet ofschoon e-commerce and e-marketing nog wat kleinschalig blijven. De groei is echter exponentieel en snel zouden ze ons moeten bijbenen. 

Nochtans blijven ze toch respect hebben voor de Europeaan en hebben interesse om met ons kontakt te hebben en samen te werken.  Het Interactive Advertising Bureau Europe was er teneinde te kijken of een IAB China zou kunnen opgestart worden, en met de hulp van onze Belgische Jan Van den Bergh en wat Belgisch Duvel bier zou dat wel moeten lukken…

 
Heb je interesse of zoek je kontakten, twijfel niet kontakt op te nemen met het IAB netwerk.
 

Alain Heureux, President IAB Europe

Back to top button
Close
Close