Keytrade Bank werft 700 nieuwe klanten aan dankzij Emakina.

Dankzij de “members get members” campagne, verwezenlijkt in samenwerking met het agentschap Emakina. Keytrade Bank (een filiaal van Crédit Agricole) trok tijdens de laatste 4 weken meer dan 700 nieuwe klanten aan.

post-image-3
Het principe van deze campagne is gebaseerd op de mond-op-mond reclame: als klant van Keytrade Bank, kunt u uw vrienden uitnodigen om via email een rekening bij de bank te openen.

Voor elke nieuwe klant die u aanbrengt, ontvangt u een premie van 20 euro. Sinds de lancering van deze campagne werden meer dan 6500 personen uitgenodigd door 1650 klanten van de Keytrade Bank om een rekening te openen.

Na vier weken campagne telde Keytrade Bank reeds 700 nieuwe klanten, hetzij een conversiepercentage van 10% dat de efficiëntie van de procedure opgezet door Emakina aantoont.  Geen enkel traditioneel medium (televisie, radio, pers…) werd, gewild, aangesproken om de actie te promoten en tot dit resultaat te komen.

Back to top button
Close
Close