Home/Campaigns/Eurostar en Nokia winnen goud op Belgische Cyber Lions Awards Eurostar en Nokia winnen goud op Belgische Cyber Lions Awards De jury van de Belgische Cyber Lions Awards 2008 bekroonde uit meer dan 50 inschrijvingen 6 cases: twee Gold, twee Silver en twee Bronze Awards. Eurostar met ‘Just around the corner’ van TBWA - Agency.com en Nokia met ‘Jealous Computers’ van These Days kaapten de Gold Awards weg. 2008-05-08Comment De organisatoren, het IAB Belgium en RMB, schrijven de winnende cases gratis in voor het Cannes Cyber Lions Awards Festival. IAB en RMB willen met de Belgische Cyber Lions Awards de Belgische creativiteit op internationaal niveau ondersteunen en stimuleren. De jury, voorgezeten door Gert Pauwels (Proximity BBDO), heeft zich gefocust op de creativiteit door de meest originele ideeën en vernieuwende concepten te belonen in twee categorieën, Online Advertising en Interactive Campaigns. IAB en RMB willen met deze Belgische preselectie de agentschappen aanmoedigen om deel te nemen aan deze Europese wedstrijd om zo de Belgische “online” creativiteit op te waarderen. De Awards worden overhandigd aan de winnaars in Cannes tijdens de Belgische avond georganiseerd door RMB op vrijdag 20 juni. Alle resultaten vindt u terug op : http://www.canneslions.be Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address