Sydes en Arkafund nemen belangrijke participatie in ONE Agency

ONE-Agency, marktleider in België in Web 2.0 online diensten en interactieve
Communicatie, kondigt aan dat Sydes (de investeringsvennootschap van Corelio) en Arkafund (een Venture Capital fonds dat in het leven werd geroepen door Dexia en Corelio), de investeringsvennootschap van Corelio, voortaan meewerken aan de verdere uitbouw van het jonge Gentse groeibedrijf. In totaal wordt 1 miljoen EUR geïnvesteerd in de verdere uitbouw en internationalisering van ONE Agency.

post-image-3
ONE Agency mikt in het huidige boekjaar op een omzet van zo’n 3 miljoen EUR en zal tegen de zomer ruim 40 medewerkers tellen. De leiding van het bedrijf ligt bij Jo Caudron, Bert Van Wassenhove en Henri Cnops. ONE Agency heeft in een record tempo een unieke positie uitgebouwd als “new style” interactie bureau. Hierbij ligt de klemtoon vooral op het gebruik van de nieuwste ontwikkelingen op het vlak van rich-media en sociale netwerk toepassingen.
Het doel van ONE Agency is haar klanten een antwoord te bieden op de vele vragen die er zijn in deze nieuwe tijden van media, marketing en interactiviteit. ONE Agency werkt voor grote Belgische en internationale klanten zoals onder meer Connections, KBC, MTV Networks, Neckermann.com, RTBF, Sanoma Magazines, Truvo, Vedior en VRT.
Hiernaast is ONE Agency ook strategisch partner van een aantal jonge bedrijven met een sterke online focus, zoals Billy (Blue Ocean), Tikitag (Alcatel Lucent), CarChannel (groep Rossel) en Aristo Music.

De investering van Sydes en Arkafund zal het bedrijf toelaten deze positie uit te bouwen door verdere groei in België en daarbuiten. Arkafund en Sydes kwamen onder de indruk van de snelle doorbraak van One Agency. en werden vooral gecharmeerd door de unieke combinatie van een creatief en gedreven management, met een strakke opvolging via de Raad van Bestuur.

Back to top button
Close
Close