ZenithOptimedia gaat online en digitaal met Zed Digital

Nadat ZenithOptimedia Worldwide reeds een jaar geleden besloten had om al zijn Europese interactieve en digitale activiteiten (display advertising, e-mail marketing, search engine marketing, online surveys, affiliate en mobile marketing, analyse en tracking van campagneresultaten) onder één noemer te brengen, is Zed Digital nu ook in België een feit.

post-image-3
De nieuwe afdeling – of beter: de reeds een tijdje achter de schermen op toerental komende afdeling met de nieuwe naam – wordt uitgebouwd rond business manager Corinne Verstraete en haar team, die al flink wat werk verzet hebben: Verstraete en co staan immers nu al in voor 5 % van het zakencijfer van ZenithOptimedia, wat aanzienlijk meer is dan het gemiddelde van de mediabureau’s.
 
In een eerste fase zal voornamelijk voor bestaande klanten gewerkt worden, later komen daar allicht ZenithOptimedia-vreemde klanten bij.
 
De officiële geboorte van Zed Digital wordt op 8 oktober tijdens een symposium gevierd. Sylvie Irzi, Country Manager Belgium, en Marc Bresseel, EMEA Sales Director, van Microsoft Digital Solutions, zullen er het woord voeren en Frédéric Joseph, CEO Zed Digital EMEA, zal er de strategische rol van Zed binnen de Publicis Group belichten.
 
Michel Dirkx
Back to top button
Close
Close