Belgische merkfabrikanten buigen zich over de participatiegeneratie

Je kunt de Belgische merkadverteerders, verenigd in de ‘Belgilux Association of Branded Products Manufacturers’, bezwaarlijk verwijten dat ze geen interesse tonen in ‘nieuwe marketing’. De BABM organiseert op 3 oktober eerstkomende immers zelf een conferentie onder de noemer ‘De participatiegeneratie: nieuw paradigma voor de marketing’ in de Brusselse Diamant.

post-image-3
De BABM, die onder haar leden zowat alle belangrijke consumentenmerken telt, nodigt daartoe ondermeer Thierry Maillet uit, die recent het boek « Génération Participation. De la Société de Consommation à la Société de Participation » uitbracht.

Er worden ook cases getoond en interactieve discussies opgzet, ondermeer aan de hand van de resultaten van de speciaal voor het event opgezette enquêteblog https://www.vox-populi.be (enkel toegankelijk tot 30 september na het ingeven van het paswoord BABM).

Inschrijven voor dit (betalende) event kan via de PDF op deze link.

Back to top button
Close
Close