Home/Campaigns/Belgische merkfabrikanten buigen zich over de participatiegeneratie Belgische merkfabrikanten buigen zich over de participatiegeneratie Je kunt de Belgische merkadverteerders, verenigd in de ‘Belgilux Association of Branded Products Manufacturers’, bezwaarlijk verwijten dat ze geen interesse tonen in ‘nieuwe marketing’. De BABM organiseert op 3 oktober eerstkomende immers zelf een conferentie onder de noemer ‘De participatiegeneratie: nieuw paradigma voor de marketing’ in de Brusselse Diamant. 2007-09-26Comment De BABM, die onder haar leden zowat alle belangrijke consumentenmerken telt, nodigt daartoe ondermeer Thierry Maillet uit, die recent het boek « Génération Participation. De la Société de Consommation à la Société de Participation » uitbracht. Er worden ook cases getoond en interactieve discussies opgzet, ondermeer aan de hand van de resultaten van de speciaal voor het event opgezette enquêteblog https://www.vox-populi.be (enkel toegankelijk tot 30 september na het ingeven van het paswoord BABM). Inschrijven voor dit (betalende) event kan via de PDF op deze link. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address