Home/People/bSeen: web analytics en uitbreiding bSeen: web analytics en uitbreiding SEM-bedrijf bSeen schrijft dat het zich in de nabije toekomst in zijn SEO-rapporten steeds meer zal richten op de analyse van bezoekers, hun herkomst en hun gedrag. Het bedrijf onderstreept hiermee het toenemende belang van de web analytics in het SEM-gebeuren. 2007-09-21Comment bSeen drukt het zo uit: “duidelijke rapportage is steeds belangrijker aan het worden. In kaart brengen wat er op de site gebeurt (web analytics) is relevanter geworden dan een louter positierapport”. De werelden van de SEM en de web analytics groeien steeds meer naar elkaar toe, net als eerder al gebeurde met e-mail marketing en web analytics en ook volop bezig is met content management en web analytics. We noteren verder een nieuwtje op het vlak van de persooneelsbezetting bij bSeen: het bedrijf heeft namelijk zijn 14-koppige team uitgebreid met Nederlands Search Engine marketeer Edwin Kersten. LEES OOK: Duitse Hoax van Google bant domeinnamen ( 25-06-2007) Geografische verschuivingen rond het Gentse: Dedigate en bSeen verhuizen ( 21-05-2007) SEM-seminar in video ( 22-05-2006) De omvang van de Search Engine Marketing markt in België ( 08-06-2006) Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address