Home/Campaigns/Emakina en These Days in de prijzen bij WebAwards Emakina en These Days in de prijzen bij WebAwards De mensen van Emakina maken er ons attent op dat ze de afgelopen twee weken verschillende keren in de prijzen zijn gevallen bij enkele van de vele Awards-gebeurtenissen die het najaar rijk is. 2007-09-19Comment Emakina deelde ondermeer in de prijzen bij de WebAwards (www.webaward.org) waar het het etiket ‘Outstanding website’ kreeg opgeplakt in de categorie E-Zine / Magazine met VW EscapeTV. Het kreeg er ook "Fashion Standard of Excellence" voor de Europese site van Wrangler en zag het sociaal netwerk Join2Grow van en voor Fortis bestempeld als "B2B Standard of Excellence" en "Online Community Standard of Excellence". Een snelle blik op de winnaarslijst van die WebAwards leert dat ook These Days er drie keer in de prijzen viel: een 'Non-Profit Standard of Excellence' voor Nokia Community Shooting Stars View, een 'Telecommunication Standard of Excellence' voor Mobistar Worldcup BlaBla View en een 'Travel Standard of Excellence' voor 72 hours in Flanders. SunTzu, het door Emakina overgenomen Nederlandse bureau kreeg recent een Gold bij de Emma Awards (e-mail marketing) voor de nieuwsbrief Life & Cooking die het opzette voor Unilever. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address