Home/Campaigns/AdLINK media aan de slag voor vier Europese AOL portaalsites AdLINK media aan de slag voor vier Europese AOL portaalsites AdLINK Group vergroot zijn portfolio met het tekenen van contracten met de AOL portaalsites in Italië, Zweden, Spanje en Nederland. De display campagnes op de vier portaals zullen voortaan centraal beheerd worden door AdLINK Media, de display marketing poot van AdLINK. 2007-09-18Comment Datzelfde AdLINK Media stuurde ons ook de cijfers van zijn reclamenetwerk over de eerste jaarhelft van 2007. Daarin zien we dat de display ad divisie van AdLINK Group in de eerste jaarhelft 87,2 miljoen unieke bezoekers per maand haalde op zijn Europese netwerk. Het aantal impressies op dat netwerk steeg met 20 % tot 9,5 miljard impressies per maand. LEES OOK: Nieuwe rich media formaten bij AdLINK Group ( 17-08-2007) Eventplanner.be onder dak bij AdLINK ( 23-05-2007) Bert Marievoet nieuwe Sales Director AdLINK België ( 28-02-2007) Behavioural targeting bij AdLINK ( 02-02-2007) Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address