Home/People/Boondoggle vergroot zijn creatieve armslag Boondoggle vergroot zijn creatieve armslag Boondoggle, we zeggen er nog één keer bij ‘het voormalige i-merge’, pakt stevig uit op het creatief-menselijke vlak. Deze zomer kreeg creative director Vincent Jansen al het gezelschap van Stef Selfslagh, nu komen daar ook nog eens twee creatieve talenten van Duval Guillaume Brussels bij. 2007-09-13Comment Het gaat om de 29-jarige Alexander Cha'ban en de drie jaar jongere Vanessa Hendrickx. Beiden ruilen midden oktober Brussel en DG in voor de lokalen van Boondoggle aan de Leuvense Vaartkom. Boondoggle wijst er op dat Cha'ban dit jaar nog een gouden leeuw won in Cannes en Zilver op de Clio's en New York Festivals met de ‘Bracelets’ campagne voor Artsen Zonder Grenzen (zie video ter gelegenheid van de CCB Awards op deze link – Windows Media Player), een adverteerder waarmee hij ook het jaar tevoren meermaals in de prijzen viel. Vanessa Hendrickx heeft ondermeer een Top Topical Award achter haar naam staan met 'Burka' voor Radio 1. Hendrickx en Cha'ban werk(t)en bij DG Brussel ondermeer voor Axion, Radio 1 en Minderhedenforum. LEES OOK: Boondoggle mag nieuwe site en blog bouwen voor Netmining ( 28-09-2007) Boondoggle gaat aan de slag voor Mewaf ( 20-09-2007) Boondoggle zet Nederlandse systeembeheerders in de bloemetjes ( 23-08-2007) Stef Selfslagh wordt creatief directeur bij Boondoggle ( 07-06-2007) i-merge wordt Boondoggle en breidt uit naar Nederland ( 31-05-2007) Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address