Home/Campaigns/Ultramercial en blog voor nieuwe Citroën SUV Ultramercial en blog voor nieuwe Citroën SUV Gisteren kreeg ik een uitnodiging van mijn lokale Citroën-verdeler in de bus voor opendeurdagen en de lancering van de C-Crosser, de SUV van de Franse autobouwer. 2007-09-13Comment Daarin merkte ik ondermeer op dat de nieuweling van Citroën ook een blog kreeg toebedeeld (voor de geïnteresseerden: de blog wordt aangestuurd door DotClear (http://www.dotclear.net/). Over die blog gaat het evenwel niet (beoordeel hem zelf op http://blog.c-crosser.be) maar wel over een andere actie in het kader van de promotiecampagne van de C-Crosser: de mensen van free-hotspot.com laten namelijk weten dat Citroën met zijn nieuwe SUV gratis Wi-Fi sponsort in de free-hotspot.com-locaties in België. Wie gratis van één van die locaties wil gebruik maken, moet eerst een korte advertentie bekijken (in het jargon bekend als een Ultramercial) vooraleer hij gratis surft. Citroën zegt, bij monde van PR Verantwoordelijke Luc Lion, dat het met de acties (Wi-Fi sponsoring, blog…) focust op innovatieve communicatie en moderne technologie. JPDC Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address