Home/Campaigns/Creaxial aan de slag voor Chavroux Creaxial aan de slag voor Chavroux Het in Waver gevestigde interactieve agentschap Creaxial tekent samen met Lielens&Partner voor de website van kaasmaker "Bongrain Benelux", die als promotieplatform moeten dienen voor diens sterproduct: Chavroux. Een volledig content management systeem (d-CMS) werd ter beschikking gesteld van de klant, om hem een grote autonomie te geven bij het updaten. 2007-09-13Comment Creaxial meldt ook dat het, in samenwerking met haar partner Digidyn (www.digidyn.eu) voor haar klant OTIMMO een van de eerste op UbiqWindow technologie gebaseerde interactieve toepassingen gemaakt heeft die in België te zien zijn. Met deze ervaring als referentie hebben andere immo-kanalen al belangstelling betoond voor deze technologie die web, Flash en UbiqWindow vermengt. Creaxial meldt ons dat het voor haar Parijse klant Impla Editions een platform uitgewerkt heeft dat de reservatie en facturatie van hotelkamers automatiseert. Op de site Lovelyweekend.com worden honderden charmante hotels in Frankrijk beheerd via een zoekmachine die op de Ajax-technologie gebaseerd is. Het agentschap heeft een originele promotiecampagne uitgewerkt voor haar nieuwe internationale klant Scansource (www.scansource.com) - in het kader van haar partnership met Motorola international - gebaseerd op een interactief Flash game "Fish&Win", een soort "virtuele visvangst". De bedoeling was dubbel: een gebruikersbestand genereren en tegelijkertijd de promotie verzorgen van het nieuwe Motorola-product dat Scansource verdeelt. http://www.scansource-europe.com/motorola/http://scansource.creaxial.net/motorola-games/ Creaxial sloot ook een nieuw contract af met Mediafield, een in Brussel gevestigd bedrijf dat actief is in de outdoor marketing. Opdracht: de complete herwerking van de corporate internetsite in 3 talen en met een beheerstool. Het merk Ferrero Belgium heeft aan Creaxial het concept en de creatie toevertrouwd van de toekomstige internetsite www.nutella.be. Het is de eerste keer dat Nutella België een definitieve en permanente corporate site wil hebben. Tot nu toe gebruikte Ferrero het internetplatform enkel als ondersteuning van haar promo-acties, en niet als een tool voor permanent contact met haar gebruikers. Het interactief agentschap meldt ons verder dat het een contract afgesloten heeft met Clearwire - leverancier van draadloze instant internettoegang - met het oog op de aanmaak van een tool voor complete e-mailing en CRM beheer voor haar klant en partner BIDULE. Inside Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address