Home/Campaigns/Week van de Communicatie focust op creativiteit Week van de Communicatie focust op creativiteit Voor het tweede jaar op rij organiseren diverse organisaties dit najaar de Week van de Communicatie. Het initiatief wordt getrokken door de Creative Club of Belgium en gesteund door Belgian Post Solutions, FEBELMA, l’IAB, RMB en sinds dit jaar de JEP. Een zicht op het programma van deze editie. 2007-09-12Comment De Week van de Communicatie, die start op 27 september en plaats vindt in de BOZAR, begint met de traditionele Lions Night. Tegelijkertijd begint ook de eveneens traditionele CCB Expo die de hele Week doorloopt. Op 1 oktober is er een seminarie van de JEP en ’s avonds kunt u in de BOZAR terecht voor een IAB NetCafé over online creativiteit. Op 2 oktober tenslotte is er de vijfde editie van de DM Discovery van Belgian Post Solutions. Vanaf volgend jaar hoopt de Week van de Communicatie onderdak te vinden in The Egg. Info op http://www.canneslions.be JPDC Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address