Home/Campaigns/Boondoggle zet Nederlandse systeembeheerders in de bloemetjes Boondoggle zet Nederlandse systeembeheerders in de bloemetjes De Amsterdamse vestiging van Boondoogle heeft in opdracht van planningsbureau ECP een campagne op het getouw gezet die draaide rond de ‘eerste nationale Sysadmindag’. 2007-08-23Comment De campagne, die zich richtte tot de Nederlandse KMO’s, moest de ‘systeembeheerders’ in de bloemetjes zetten. Achterliggend idee: het midden-en kleinbedrijf bewust maken van de noodzaak van een degelijk IT-beleid. De aanpak bestond dus in het organiseren van de eerste nationale sysadmindag (op 29 juli) en werd ondersteund door PR, street marketing en het betrekken van de lokale blogosfeer. De virale aanpak en de buzz in de blogosfeer zorgden er voor dat de site 237.000 bezoekers wist te trekken. www.sysadmindag.nl Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address