Home/Campaigns/Thalys in Second Life Thalys in Second Life De aanzwellende negatieve berichtgeving over de marketingimpact van Second Life, die de jongste weken tot enkele vernietigende artikelen in binnen- en buitenlandse media leidde, weerhoudt sommige adverteerders er niet van om hun geluk in de virtuele wereld te beproeven, laat staan te exerimenteren of buzz te creëren met een SL-actie. 2007-07-20Comment De laatste in het rijtje is Thalys dat in SL een Teleport Station opzette. Het ‘Thalys Teleport Station’ is een ‘virtuele teleportatieruimte’ waar Thalys, zijn core business indachtig, een maandelijkse selectie van beste bestemmingen aanbiedt en daarbij de SL’ers de mogelijkheid biedt om meteen geteleporteerd te worden naar andere plekjes binnen het SL-universum. De selectie van interessante plekjes op het Thalys-eiland, waar de SL’er overgens ook kan foto’s en video’s bekijken en van een virtuele cocktail op een virtueel strand genieten, is opgebouwd rond 6 thema’s: Actualiteit, Merken, Shopping, Reizen, Cultuur & Opvoeding, Spel & Ontspanning. ‘Thalys Teleport Station’ werd gerealiseerd door Barnes & Richardson. Tekst en uitleg: http://www.thalys.com/second-life. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address