Home/Campaigns/One Second ziet ons zitten One Second ziet ons zitten Gisterenavond kregen we een liefdesverklaring in onze mailbox met als titel ‘Ik zie je zitten’. Vermits we de fase van aantrekkelijkheid al enkele decennia voorbij zijn en ook wel de vormgeving van de mail en de adressering (‘Beste Digimedia’) vermoedden we – helaas – al snel dat het een fijnzinnige teaser was om ons attent te maken op een campagne. Bij deze dus. 2007-07-13Comment De campagne gaat uit van One Second, in de retail verkrijgbare doosjes met ademverfrissende ‘bollekes’. Bij het product denken we automatisch aan de concullega’s van Frisk. En als fanatieke volgers van het interactieve reclamegebeuren natuurlijk aan die hun in de prijzen gevallen campagne waarbij het hoofdthema ‘Open je mond’ was. Bij One Second is het thema ook wel een beetje ‘open je mond’ maar dan niet zozeer om te spreken/roepen (wat uiteraard niet kan zonder frisse adem) maar wel om de vlam van uw dromen te kussen/af te lebberen (wat nog veel minder hoort zonder frisse adem). Niet dat One Second ons direct aan het kussen wil krijgen. Eerst moeten we de vlam van ons leven leren kennen. En dat gebeurt dus via deze campagne en de bijhorende microsite die je vindt op http://www.ikziejezitten.com. Het concept: stuur een anonieme mail naar iedereen die je ziet zitten die dan hopelijk hetzelfde doen. En met wat geluk volgt daar een ‘match’ en ditto liefdseverhaal uit. Aardig idee al verkozen wij in onze fase van aantrekkelijkheid (zie inleiding) toch een goeie ouwe kuskesdans. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address