Resem nieuwe projecten bij LBi Belgium

Bij LBi Belgium zijn ze zo vriendelijk om te gepasten tijde al hun recente realisaties in een net overzicht te gieten. Deze keer noteren we daarbij ondermeer nieuw werk voor Touring en Makro, om er maar twee te noemen.

post-image-3
Voor Touring realiseerde LBi een webstrijd en dito minisite onder de naam maakhetmooieweer.be die kadert in een geïntegreerde actie waarbij de reisbijstandsverzekering van Touring in de zomer wordt gepromoot. Elke week is er een reis te winnen naar een andere bestemming door met thermometers te spelen.

Voor on-demand IT-leverancier Porthus realiseerde LBi interactieve demo-animaties van de Porthus.net douane-oplossing. Eurocontrol koos dan weer voor LBi in het kader van een nieuwe usability-opdracht.

Sanitairbedrijf Facq ging in zee met LBi voor de uitwerking van een nieuwe portal en een eveneens nieuwe interactieve e-catalogus. De komende maanden wordt die portal interace voor de website van Facq (facq.be) uitgerold.

Makro tenslotte deed een beroep op LBi voor het realiseren van een interactieve bladerfolder. Die werd gekoppeld aan het Digital Asset Management systeem van Makro en biedt heel wat interactieve mogelijkheden die veel verder gaan dan wat je klassiek met zo een interactieve folder kunt doen (lees: bladeren). Zo kunnen vanuit de online versie van de Makro-folder ook meteen producten worden toegevoegd aan de bestelkorf en kunnen producten worden verzonden naar kennissen via e-mail.

De geregistreerde abonnees van de Makro-nieuwsbrief (250.000 adressen…) krijgen een preview van de folder, 3 dagen voor die in de bus terecht komt. Bovendien ontvangen ze extra kortingsbonnen.

Te bekijken op http://www.makro.be/Content/promoties/folders/1/index.jsp

Back to top button
Close
Close