Home/People/Amerikaanse CMO voor Aventiv Amerikaanse CMO voor Aventiv Het Gentse Aventiv heeft internationale plannen. Om die te realiseren trok het Jeffrey Jochum, een Amerikaan die zijn sporen verdiende bij diverse e-business bedrijven, aan als Chief Marketing Officer. 2007-07-09Comment Aventiv, de start-up van Filip Tack, Miguel De Buf en Peter Geldhof, en in 2005 laureaat van Bizidee.be, ontwikkelt een teamsoftware, die de naam Nomadisk kreeg, en die mikt op het bewaren en delen van bestanden en dus van collaboration. De applicatie creëert daarbij een soort virtuele schijven die toegankelijk zijn via je PC en internet. Een andere toepassing, Xpost, laat dan weer Outlook synchronisatie en het delen van de kalender toe via Nomadisk. Kersvers CMO Jochum, een Californiër, richtte in zijn thuisland bedrijven op als Successware en EBZ International, een bedrijf dat zich toelegde op hosted e-commerce software.In maart van dit jaar investeerde de GIMV 3 miljoen euro in Aventiv. www.aventiv.com Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address