Sporza.be zet zijn deuren open voor leaderboards en skyscrapers

Regie AdLINK Media laat weten dat het vanaf 1 september mogelijk wordt om te adverteren op sporza.be, het online sportkanaal van de VRT.

post-image-3
De twee eerste formaten daarbij zijn leaderboards en skyscrapers die in een eerste fase al kunnen vertoond worden op de Tour Live sectie.

Volgens Rutger Beckers, Manager Internet & Mobiel bij het ‘huis van vertrouwen’ is de Tourmodule een publiekstrekker. De Tour-pagina’s scoorden vorig jaar 50.000 unieke bezoekers per dag en de site was tijdens de Tour 2006 goed voor om en bij dagelijks 80.000 unieke bezoekers.
 
De Tourmodule zelf klokte af op 15.000 unieke bezoekers per dag met een piek van 21.000 unieke bezoekers tijdens de koninginnerit naar Alpe d’Huez.

Tegen eind dit jaar moeten alle VRT sites reclameruimte aanbieden: naast stubru.be, donna.be, een.be en sporza.be, dus ook canvas.be, radio1.be en radio2.be.
 
Back to top button
Close
Close