Home/Campaigns/Sporza.be zet zijn deuren open voor leaderboards en skyscrapers Sporza.be zet zijn deuren open voor leaderboards en skyscrapers Regie AdLINK Media laat weten dat het vanaf 1 september mogelijk wordt om te adverteren op sporza.be, het online sportkanaal van de VRT. 2007-07-05Comment De twee eerste formaten daarbij zijn leaderboards en skyscrapers die in een eerste fase al kunnen vertoond worden op de Tour Live sectie. Volgens Rutger Beckers, Manager Internet & Mobiel bij het ‘huis van vertrouwen’ is de Tourmodule een publiekstrekker. De Tour-pagina’s scoorden vorig jaar 50.000 unieke bezoekers per dag en de site was tijdens de Tour 2006 goed voor om en bij dagelijks 80.000 unieke bezoekers. De Tourmodule zelf klokte af op 15.000 unieke bezoekers per dag met een piek van 21.000 unieke bezoekers tijdens de koninginnerit naar Alpe d’Huez. Tegen eind dit jaar moeten alle VRT sites reclameruimte aanbieden: naast stubru.be, donna.be, een.be en sporza.be, dus ook canvas.be, radio1.be en radio2.be. Meer regienieuws: Behavioural targeting op nieuwssites Corelio Nieuwe partnerships voor Hi-Media Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address