Home/Videos Interviews/De iPhone-gekte in zoekopdrachten De iPhone-gekte in zoekopdrachten We zijn er tot nu toe in geslaagd om geen enkele keer in de iPhone hype te vervallen. De smartphone van Apple was de afgelopen maanden nochtans alomtegenwoordig waarbij het veel technologieblogs duidelijk te doen was om de hype zoveel mogelijk uit te melken qua zoekmotortrafiek. 2007-07-05Comment De lancering van de iPhone is dan ook een ongezien staaltje buzz en dat kon je al maanden merken, met een duidelijke piek in de weken voor de lancering. Sommige gespecialiseerde blogs hadden het alleen nog over de iPhone, vanuit zowat alle mogelijke invalshoeken.Marketingvox.com herneemt enkele cijfers en grafieken van comScore over de impact van de iPhone op het zoekmotorgebeuren in de VS. Daarin zien we dat de Amerikaanse surfers sinds begin dit jaar (de iPhone werd op 9 januari aangekondigd op Macworld) gemiddeld 274.000 iPhone-gerelateerde zoekopdrachten intikten en meer dan 2 miljoen click-throughs naar de website van Apple opleverde. Gedetailleerde resultaten op deze link. Meer berichten over Search Engine Marketing: Search Marketing Tips: Search Engine Advertising Search Marketing Tips: website optimalisatie Search marketing: het juiste evenwicht vinden tussen SEO en SEA Google gaat voor een ‘universele zoekervaring’ Duitse Hoax van Google bant domeinnamen Naar de rubriek Search Engine Marketing Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address