Home/Campaigns/Internet: 14 % van de wereldwijde bestedingen in 2011 Internet: 14 % van de wereldwijde bestedingen in 2011 We hebben nog geen tijd gehad om er volledig door te fietsen maar we wilden u toch niet onthouden dat PricewaterhouseCoopers zijn “Global Entertainment and Media Outlook 2007-2011” is verschenen, een referentiedocument voor wie de grote lijnen in de media-evoluties wil kennen. 2007-06-27Comment Op Marketingvox lezen we enkele kernconclusies uit dit wereldwijde rapport: - Dubbelcijferige groei voor de digitale en mobiele bestedingen over de volgende 5 jaren in alle regio’s- Convergente platformen scoren met eveneens dubbelcijferige evoluties voor de bestedingen inzake de distributie van media over convergente platformen- Bijna de helft van de groei van de industrie komt de volgende 5 jaar via online en draadloze technologieën- Het aantal breedbanders stijgt de komende 5 jaar van 300 naar 540 miljoen- Het aantal draadlozen stijgt dan met 1,1 miljard tot 3,4 miljard mensen- Internet blijft het snelst groeiende reclamemedium met naar verwachting een jaarlijkse groei van 18,3 % tot 73 miljard USD in 2011 ofte 14 % van de wereldwijde mediaspend. Meer op deze link Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address