Home/Campaigns/Humo: festivalblogs, typetjes en branded web radio Humo: festivalblogs, typetjes en branded web radio Humo maakt zich op voor het zomerseizoen met de nodige aandacht voor de obligate festivals. Zo bouwde ONE Agency een webradio, onder de veelzeggende naam Humoradio. 2007-06-26Comment Humoradio was trouwens de eerste naam van het weekblad uit de Sanoma groep. De branded web radio speelt gedurende de zomermaanden non-stop festivalmuziek voor de thuisblijvers onder ons. ONE stond in voor het concept en de realisatie en werkte daarvoor samen met Aristo Music. De radiospeler is sinds gisteren live en biedt zes kanalen, één per festivaltype. Wat voor festivaltype je bent ontdek je op www.festivalitis.be, waar je één en ander zelf kunt testen. Wie de test afegt krijgt overigens op Rock Werchter een geschenkje aan de Humo-stand waar je je ook nog eens kunt laten fotograferen als je typetje. Die foto’s verschijnen dan weer op de Humo-site. De Humo-stand wordt trouwens ook de uitvalsbasis voor de bloggende muziekjournalisten van Humo. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address