Gaia`s `Pigs in pain` maakt kans op een podiumplaats in Cannes

De shortlist van de Cyber Lions is er. Hoewel je dat woordje short best relatief interpreteert natuurlijk met enkele honderden overblijvers (we zijn gestopt met tellen). Maar er zijn dan ook heel wat sectoriele onderverdelingen. Een ding is zeker: ons land zal niet echt goed scoren.

post-image-3

Met amper drie campagnes op de shortlist is de kans klein dat er iets uit de bus komt. Hoewel ‘Pigs in pain’ van Duval Guillaume voor Gaia natuurlijk wel al de nodige lauweren wist te verwerven en wat ons betreft een kanshebber is voor Cannes.

De drie bewuste campagnes zijn dus het net aangehaalde ‘Pigs in pain’, de ‘Prepare your hair’ actie voor Opel’s Astra en ‘Helping sell your bad ideas’ van LG&F (Vincent Wauthier).

De landen die het vaakst voorkomen op de shortlist zijn Brazilië, de VS, het VK, Zweden, Japan en Duitsland. Ook Nederland doet het goed.
 
Back to top button
Close
Close