In de ban van Cannes

Vandaag (eigenlijk al een beetje gisteren) start de hoogmis van de internationale reclame weer. Cannes dus. Vorig jaar was Erwin Jansen, jurylid van de Cyber Lions, onze man in Cannes. Dit jaar doen we het wat minder ambitieus en brengen we je graag een regelmatige update.

post-image-3
Niet dat er geen Belgen in Cannes zijn natuurlijk (buiten de bezoekers dan). Zo zit er ook dit jaar weer een Belg in de jury van de Cyber Lions: Gert Pauwels van Atmosphere.

Ook in (ondermeer) de filmjury zetelt een Belg: Stef Selfslagh, die onlangs nog liet weten van Openhere naar Boondoggle, het vroegere i-merge, over te stappen.

Die Stef Selfslagh doet overigens zijn blogding op De Standaard als ‘onze man in Cannes’. Je kunt zijn relaas vinden op http://standaard.typepad.com/onze_man_in_cannes/.

En tenslotte nog dit: de eerste nominaties van Cannes zijn al bekend. In de categorieën Direct en Promo is ons land goed voor acht nominaties (zeven voor Direct en één voor Promo) waarvan vier voor I Do (LG & F) dat ook vorig jaar al in de prijzen viel. In de categorie Direct zien we trouwens ook een nominatie voor een campagne die op deze site de revue passeerde: de Second Life rekruteringsactie van Agency.com. Morgen kennen we de winnaars.

De winnaars van de Cyber Lions zijn voor donderdag (uitreiking woensdagavond).
 
Lees de posts van vorig jaar van Erwin Jansen:
 
25-06-2006
Close but...

Back to top button
Close
Close