Home/Campaigns/In de ban van Cannes In de ban van Cannes Vandaag (eigenlijk al een beetje gisteren) start de hoogmis van de internationale reclame weer. Cannes dus. Vorig jaar was Erwin Jansen, jurylid van de Cyber Lions, onze man in Cannes. Dit jaar doen we het wat minder ambitieus en brengen we je graag een regelmatige update. 2007-06-18Comment Niet dat er geen Belgen in Cannes zijn natuurlijk (buiten de bezoekers dan). Zo zit er ook dit jaar weer een Belg in de jury van de Cyber Lions: Gert Pauwels van Atmosphere. Ook in (ondermeer) de filmjury zetelt een Belg: Stef Selfslagh, die onlangs nog liet weten van Openhere naar Boondoggle, het vroegere i-merge, over te stappen. Die Stef Selfslagh doet overigens zijn blogding op De Standaard als ‘onze man in Cannes’. Je kunt zijn relaas vinden op http://standaard.typepad.com/onze_man_in_cannes/. En tenslotte nog dit: de eerste nominaties van Cannes zijn al bekend. In de categorieën Direct en Promo is ons land goed voor acht nominaties (zeven voor Direct en één voor Promo) waarvan vier voor I Do (LG & F) dat ook vorig jaar al in de prijzen viel. In de categorie Direct zien we trouwens ook een nominatie voor een campagne die op deze site de revue passeerde: de Second Life rekruteringsactie van Agency.com. Morgen kennen we de winnaars. De winnaars van de Cyber Lions zijn voor donderdag (uitreiking woensdagavond). Lees de posts van vorig jaar van Erwin Jansen: 25-06-2006Close but... 22-06-2006Cannes Cyber Lions: het verdict 21-06-2006Geen Belgen op Cyber Lions podium 20-06-2006Mission not accomplished 18-06-2006Erop of eronder... 17-06-2006Het einde van de eerste ronde is in zicht 16-06-2006Meer van hetzelfde... 15-06-2006Et c'est parti... 14-06-2006Brussel - Cannes: 8 uur reistijd Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address