Home/Online media/Inventis lanceert een reiswebstek met focus op content Inventis lanceert een reiswebstek met focus op content Eerder deze week schreven we dat het Limburgse Inventis zijn team heeft uitgebreid en ook werkt aan eigen online media activiteiten. Lang hebben we op dat laatste niet moeten wachten: Take-a-trip.eu is een mooi, nieuw, online aanbod voor de citytrippende surfer. 2007-06-15Comment De site bevat heel wat stedenfiches, thematisch nieuws, ettelijke links en een handige agenda. Inventis laat weten dat het de afgelopen maanden met een 14-koppig team aan de site werkte. In totaal vinden we er voorlopig 82 wereldsteden, 1350 bezienswaardigheden en 250 evenementen. Uitbreiding wordt daarbij beloofd. Inventis wil in de eerste plaats aan de uitbouw van zijn community en bereik werken. Een echt zonneklaar commercieel model is er vandaag dus nog niet waardoor je ook een reclamevrije surfervaring krijgt aangeboden. Jan Raedschelders, zaakvoerder van Inventis, over het idee achter de site: “Het idee rond Take A Trip is ontstaan vanuit de vaststelling dat er wel duizenden websites bestaan waar overal iets interessants op te vinden is, maar er tot op heden nog geen site was die alles bundelde.” Waarvan akte. Take-a-trip.eu Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address