Home/Campaigns/Blondines bij Nocus Blondines bij Nocus Het Hasseltse Nocus heeft de online campagnes uitgewerkt voor een aantal nieuwe producten van Schwarzkopf, ondermeer voor (kandidaat-)blondjes en grijzende dertigers. 2007-06-14Comment Voor het zogeheten ‘Poly Blonde’ product trok men op www.blondgelokt.be inspiratiegewijs naar het land der blonden, Zweden. Onder het motto ‘Waarom kies jij voor blond’ kunnen bezoekers een foto opladen waarbij ze kans maken op een reis. De actie wordt ondersteund via een e-mail campagne en bannering op ondermeer Vitaya, Femistyle, Flair, Annet, Net5 en MSN Messenger. Een ander product - voor de grijzende mannelijke medemens (die met zijn grijs niet kan leven) - kreeg van Nocus dan weer een microsite, te vinden op www.re-wind.be, toebedeeld, eveneens met een wedstrijd en een originele terugspoelfunctie (letterlijk). Hier is de doelgroep van de mannelijke kunne en minstens 35 jaar jong. Lees ook: 04-12-2006NOCUS aan de slag voor Schwarzkopf haarkleuringen 18-10-2006Nieuwe budgetten en blog voor Nocus Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address