Home/Campaigns/Participatief onderzoek bij ONE Agency en InSites Consulting wordt deze week voorgesteld Participatief onderzoek bij ONE Agency en InSites Consulting wordt deze week voorgesteld Bij ONE Agency lijkt men de jongste tijd een patent te hebben genomen op de term participatie. Een tijdje geleden had het bedrijf het al over de ‘Pagens’, de ‘Participation Generation’ en enkele weken geleden kondigde ONE ook aan dat het samen met InSites Consulting Participation-Generation Research (PGR) lanceert. 2007-06-12Comment Dat onderzoek wordt overigens deze week voorgesteld op The Future Summit (14 juni). PGR gaat volgens ONE over ‘de toekomst van media & communicatie, door de ogen van de nieuwe generatie gebruikers’. Jo Caudron: "Het algemene idee is een permanente dialoog te starten met early adopters, en jongeren die vooraan staan bij de nieuwe media revolutie en nieuwe researchtechnieken toepassen." Meer details volgen dus later deze week. Ondertussen kun je al terecht op onderstaande video van onze collega’s van CMSCenter en CMSChannel waar Jo Caudron uitlegt wat de term ‘Pagens’ precies betekent. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address