Home/CRM/De Belgische call-en contactcenters hebben hun eigen Award De Belgische call-en contactcenters hebben hun eigen Award Contactcentres.be, de Belgische federatie van call- en contactcenters, organiseert dit jaar voor de allereerste keer de Belgian Contact Centre Award. Het gaat volgens de organisatoren om een initiatief dat moet “projecten van Contact Centres bekronen die in de laatste drie jaar een belangrijke bijdrage leverden aan de professionalisering van de sector.” 2007-06-11Comment De jury wordt voorgezeten door Belgisch DM-guru Erik Van Vooren. Onder de parameters waarover de jury, die ondermeer mensen van Testaankoop en VDAB bevat, zich mag buigen vinden we ondermeer klanttevredenheid, de motivatie van de medewerkers, het gebruik van ‘vooruitstrevende technologieën” en efficiency. Aan een Award hangt ook een feestelijk gebeuren vast en dat is hier niet anders: datum en plaats van afspraak: 29 november in de SAP Lounge. Iedereen kan inschrijven op www.contactcentres.be tot 30 juni. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address