Home/Campaigns/Stef Selfslagh wordt creatief directeur bij Boondoggle Stef Selfslagh wordt creatief directeur bij Boondoggle Amper een week nadat bekend raakte dat hij vertrekt bij Openhere, is de naam van het nieuwe bureau, waar Stef Selfslagh aan de slag gaat, bekend: Boondoggle. Voor wie het nog niet wist: dat is de nieuwe naam van i-Merge. 2007-06-07Comment Selfslagh vormt er vanaf 1 juli samen met Vincent Jansen de creatieve leiding. Hij treedt toe tot het management van Boondoggle en zal luidens het persbericht “naargelang de opportuniteiten” ook de creatie gaan versterken in de vestigingen van Boondoggle in Amsterdam en Dublin. Het management-team van Boondoggle bestaat nu uit 7 personen: ceo Pieter Goiris, coo Werner Camps, strategic director Peter Verbiest, client services director Inge Vander Velpen, director international relations Maarten Decuyper en creative directors Stef Selfslagh en Vincent Jansen. We citeren graag nog even de woorden van Selfslagh uit het persbericht (omdat ze dat verdienen).. Selfslagh: ‘De Berlijnse muur tussen de zogenaamde klassieke en de zogenaamde interactieve bureaus is weliswaar aan het afbrokkelen, maar mag wat mij betreft helemaal neergehaald worden. Bij Boondoggle gaan online en offline talent – zowel strategen als creatieven - elke dag samenwerken onder één dak. Precies die fysieke nabijheid is een voorwaarde om elkaar continu te verrijken en zo spraakmakend en eigentijds werk te maken. De ervaring leert dat je noch creativiteit, noch interactiviteit succesvol kan importeren via satellietstructuren of externe partnerships. Beide moeten in het hart en in de genen van je bureau zitten. Eén ploeg, één visie, één vlag.’ Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address