Audit-oplossing voor KMO websites

Het Brugse Max Management heeft een interessant concept gelanceerd waarmee het voornamelijk mikt op kleine en middelgrote bedrijven: een ‘website audit package’.

post-image-3

Voor een vaste prijs krijgen klanten een rapport waarin hun website aan de hand van de meest uiteenlopende criteria wordt geanalyseerd.

Einddoel van zo een oefening is om op basis van die audit de performantie van de site te verbeteren, bijvoorbeeld op het vlak van vindbaarheid, in deze Google-tijden toch wel een bijzonder belangrijk punt.

De audit gebeurt overigens onafhankelijk, in die zin  dat Max Management er geen eigen ontwikkelingswerk aan koppelt.

Vermits de performantie van een website vaak met enkele basisingrepen drastisch kan verbeterd worden, een interessante formule. Max Management is natuurlijk niet de enige die dergelijke doorlichtingen doet maar het heeft wel de verdienste om het in de vorm van een vast pakket te gieten in een taal die voor iedere KMO begrijpelijk is.

Wat de precieze criteria zijn, bepaalt uiteraard de relevantie van een dergelijke audit.

Info op www.websiteaudit.be

Back to top button
Close
Close