i-merge wordt Boondoggle en breidt uit naar Nederland (update 1)

<DIV>Het Leuvense 'brandbreeding agency' i-merge verandert zijn naam in Boondoggle. Verder opent de groep een vierde kantoor, boven de Moerdijk, dat officieel vanaf morgen 1 juni van start gaat. 

 
Met Nederland erbij heeft i-merge (excuus, Boondoggle) ondertussen een aanwezigheid in 4 landen, na eerder België, China en Ierland.

post-image-3
Tom De Bruyne, tot voor kort strateeg in het Leuvense hoofdkwartier, wordt Managing Director van het Nederlandse kantoor. Hij bevindt zich al enkele maanden in Amsterdam en zal vanaf morgen 1 juni officieel van start gaan.

Boondoggle (Wikipedia-uitleg voor wie wil weten vanwaar de naam komt) steekt zijn ambitie niet onder stoelen of banken: de groep wil uitgroeien tot een heus 'Euraziatisch' netwerk en legt de omzetlat op 20% jaarlijkse groei. Ter info: in 2006 bedroeg de omzet van i-merge 5,6 miljoen euro.

In het officiële persbericht geeft Boondoggle een subtiele knipoog naar Belgische concurrent(en) door uit te pakken met het feit dat ze zich niet laten opkopen door internationale netwerken, maar er gewoon zelf één worden. (These Days ging onlangs bvb. op in de internationale Wunderman groep).

De officiële website (Boondoggle.eu) was op het moment van schrijven nog vrijwel leeg, en de bedrijfsblog i-wisdom is al sinds gisterennamiddag onbereikbaar.
 
(Update van de redactie: de site van Boondoggle is ondertussen live).

Bijdrage van Robin Wauters - http://www.marketingblog.eu

Back to top button
Close
Close