Microsoft Digital Advertising Services wil dat de liefde terugkeert

Dat is in elk geval de invalshoek van een nieuwe campagne die de positionering van Microsoft Digital Advertising Services moet illustreren: merken en consumenten ‘herconnecteren’.

post-image-3

Een en ander gebeurt aan de hand van een leuk uitgewerkte video met een koppel adverteerders/consument aan de rand van een scheiding.

Het project, dat overigens door Belgisch Trade Marketing Manager Geert Desager werd in gang gezet, werd gerealiseerd door het Antwerpse Openhere.

40 uren na zijn lancering op de blog die werd opgezet rond de campagne, werd de video (die ook werd gepost op Daily Motion, Youtube, Brightcove en Soapbox) meer dan 14.000 keer bekeken met overwegend positieve reacties in de blogsfeer.

Om mee te doen aan het achterliggende idee van de campagne of het debat te volgen surf je naar http://bringtheloveback.com

Een bijdrage van Caroline Maerten, RollingTalks

Nvdr: de campagne loopt ook in een printversie in een aantal bladen. Je ziet de visuals op de blog.


Back to top button
Close
Close