CCB Awards 2007: de interactieve nominaties

Op de website van Microsoft Digital Advertising Solutions prijken sinds enkele dagen de genomineerden voor de editie 2007 van de CCB Awards. Mortierbrigade, LG&F (Snow) en Openhere zijn de enige drie bureaus met nominaties voor interactief en viraal werk.

post-image-3

Zo zien we dat in de categorie ‘Special website’ LG&F (Snow) genomineerd werd met de website die het ontwikkelde rond de Get Brothers (lees ook hier) en dat Mortierbrigade de shortlist haalde met de Sprite3G webstek.

Je vindt video’s van beide genomineerden onderaan deze pagina.

In de categorie ‘Webvertising campaign’ zijn er geen genomineerden. In de Award ‘Internet campaign’ zien we opnieuw de Sprite3G actie van Mortierbrigade, evenals de eBay Acting Lessons actie, ook al van Mortierbrigade.

In de rubriek Viral Marketing is dan weer LG&F (Snow) nog eens genomineerd, deze keer met zijn Senses.be actie (lees ook hier). Openhere haalde hier de shortlist met zijn werk voor Tragger Hippy.

In de rubriek ‘webvertising single’ zien we nog een laatste keer LG&F (Snow) met een actie voor Garmin.

Wie ook de genomineerde campagnes in de vele andere categorieën van de CCB Awards wil beleven (print, radio etc…etc…) klikt hier: http://advertising.microsoft.com/belux/nl/ccbawards

Back to top button
Close
Close