Cuckoo Awards: de genomineerden

Dit jaar hebben de Cuckoo Awards van het BDMV voor het eerst ook aandacht voor iDTV. Gisteren maakte het BDMV de nominaties bekend voor zijn jaarlijkse Awards.

post-image-3

Voor de “Cuckoo Award for Interactive TV”  beoordeelde de Jury 76 direct response tv-spots die het afgelopen jaar uitgezonden werden op VTM, KANAALTWEE en/of JIM. De Jury nomineerde de interactieve spot voor de lancering van Ford S-Max, de testrit-spot van Opel en de Telenet telefonie-spot.

Voor de eerste maal in België valt een iDTV campagne in de prijzen, aldus het BDMV. De Jury nomineerde 3 campagnes voor de Cuckoo Award for iDTV: de spotapplicaties voor Ford S-Max en voor Pampers en de programma-applicatie voor schoonmaakproducten van Procter & Gamble in het kader van “Schoon&Meedogenloos”.

In de andere categorieën zien we respectievelijk volgende genomineerden:

Categorie: Efficiency (long term)
“Blédina smaakontdekkingsprogramma” van Blédina Danone door Tequila/Agency.com

Categorie: Business-to-Business:
“De sterren wachten wel” van Tequila voor Telenet
“Lonely Businessmen’s Wives Helpshop” van Tequila voor Eurostar
“Onzichtbare assistant” van Direct BBDO voor Kluwer
“Person of the Year” van en voor i-Merge

Categorie: Business-to-Consumer
“Ieder zijn Plan” van LG&F/Snow voor Plan België
“Onder hoogspanning” van OgilvyOne voor Electrabel
“Veel. Voor minder (ADSL)” van Kunstmaan voor Mobistar
“Wat ik graag wil” van Direct BBDO voor Carrefour (GB) en Unilever

Op 24 mei valt het verdict.

www.cuckooawards.be

Back to top button
Close
Close