Rechtzetting: Microsoft Digital Advertising Solutions Creative Award voor Agency.com Brussels

Microsoft Digital Advertising Solutions maakte onlangs de shortlist van de kandidaat-winnaars van zijn jaarlijkse internationaal opgezette Creative Awards bekend. In die shortlist stonden ook een paar Belgische campagnes. Vorige week postte Microsoft dan de namen van de winnaars op zijn Europese site.

post-image-3
Daarin zien we dat adverteerder Eurostar met twee verschillende agencies twee keer op het podium stond.
 
Een van de gelauwerde campagnes van Eurostar is van de hand van Agency.com Brussels dat brons kreeg voor de Eurostar 'Fake Events' banner-campagne in de categorie Transport&Travel.
 
De andere genomineerde, maar niet gelauwerde, Belgische campagnes waren LG&F/snow met een campagne voor De Post, Open Here met een Sint Valentijn actie vor Coca-Cola (www.cokezero.be), Duval Guillaume E met het onvermijdelijke Pigs In Pain, dat wel aan menig jurylid zal voorgelegd worden ter beoordeling dit jaar, en nogmaals LG&F/Snow met zijn Free Bike campagne voor Axa.
 
 
Naschrift: in de titel staat 'rechtzetting' omdat we in een eerste post onterecht stelden dat er geen Belgische winnaars waren, met onze excuses...
Back to top button
Close
Close