i-merge mag zich ontfermen over de nieuwe corporate webstek van Coca-Cola BeLux

Naast zijn vaak voor acties gebruikte consumer website heeft Coca-Cola BeLux ook een corporate website. Die vertelt op summiere en relatief archaïsche manier over het bedrijf, de producten en zo meer. Tijd voor een vernieuwd platform dachten ze bij Coca-Cola BeLux.

post-image-3

Om de site uit te bouwen tot een frisser, informatiever en gebruiksvriendelijker communicatieplatform heeft Coca-Cola het Leuvense i-merge geselecteerd voor een make-over.

Naast het verbeteren van de usability staat het uitbouwen van ‘vertrouwen’ in het bedrijf centraal.

De frisdrankenproducenten hebben in het algemeen in een tijdperk van toenemend consumentenbewustzijn af te rekenen met legio discussies over gezondheid (obesitas, automaten in de scholen,…) en dies meer.

De site moet ergens tegen juni het daglicht zien.

Wie de oude wil bekijken surft naar www.cocacolabelgium.be

Back to top button
Close
Close